27 noiembrie 2012

10 locuri pe care (trebuie) sa le vezi intr-o viata

In urma cu 4-5 ani am vazut un film foarte emotionat, cu Jack Nicholson si Morgan Freeman in rolurile principale - The Bucket List. Mi-am amintit de acest film cand scriam articolul de ieri, cel cu Top 10 cele mai reusite arhitecturi ale tuturor timpurilor, si mi-a venit pe loc ideea pentru subiectul de astazi: daca ar fi sa alegem 10 locuri pe care sa le vizitam pe acesta planeta, care ar fi acestea?

Bineinteles, in continuare va prezint lista mea (ordinea fiind aleatorie):

Turnul Eiffel - Paris, Franta

Marea Bariera de Corali - Australia

Central Park - New York, SUA

Machu Picchu - Peru

Marele Zid - China

Pamukkale - Turcia

Aurora Borealis - Cercul Polar

Santorini - Grecia

Geysir - Islanda

Route 66 - SUA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu