21 februarie 2013

Cele mai frumoase stadioane din lume

Chiar daca pana acum nu am vorbit prea mult despre sport si am "atacat" mai mult subiecte precum fashion, arhitectura sau design interior, fotbalul, in mod special, ocupa un rol foarte important in topul pasiunilor oricarui barbat, si aici nici Nelu Mirea nu poate face exceptie :)

Aseara s-a jucat o noua etapa din Liga Campionilor si in timp ce priveam cum AC Milan a reusit un rezultat de senzatie invingand FC Barcelona, nu am putut sa nu remarc inca o data arhitectura superba a stadionului Giuseppe Meazza. In acest fel mi-a venit si ideea pentru blogul de astazi: care este cel mai frumos stadion din lume?

Asadar, dupa ce am cercetat amanuntit problema si am adunat informatii din cele mai diverse surse, am alcatuit pentru cititorii mei fideli urmatorul clasament:



1. Camp Nou Stadium (Barcelona)

2. Wembley Stadium (Londra)

3. Old Trafford (Manchester)

4. Santiago Bernabeu (Madrid)

5. Allianz Arena (Munchen)

6. Giuseppe Meazza (Milano)

7. Emirates Stadium (Londra)

8. Estadio do Maracana (Rio de Janeiro)

9. City of Manchester Stadium (Manchester)
10. Anfield (Liverpool)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu